close








 


 


 




On and on the pain goes on And it wouldn't just wouldn't die
我竟遠比想像中軟弱且無能為力
對你的眼神選擇了逃避
恨自己 恨自己

On and on the pain lives on It's hurting so much more
就讓我被悔不當初的罪惡吞去
懲罰過後能否帶來解脫
I'll be fine I'll be fine

So many cried listening to God
讓堅強不只是種偽裝
So many lies listening to you
天亮後 I will be fine

On and on the pain goes on and I just don't know how to cope
伸手抱住自己是否就能夠不再空虛
最後信念 別放棄
I will be fine I will be fine

So many cried listening to you
希望你能再給我力量
So many lies listening to you
什麼時候 I will be fine


當我再也不對任何事期待
只剩下你 只剩下你
有天當我捨棄一切見你
請妳要微笑不語

So many cried listening to you
希望你能再給我力量
So many lies listening to you
什麼時候 I will be fine




 


 


 


最近籃球打的很

身為籃球迷的我

當然不能錯過原聲帶囉

而裡面我最有感覺的就是這首歌

介紹給大家

+++++++++++++++++++++


就因為喜歡

所以幾乎無時無刻都在enjoy

但...

聽著聽著

我卻在副歌時接到了另一首英文歌

天ㄚ!!!

怎麼會這樣

好屌喔~~~~


現在呢

我們來玩一個「猜一猜」的Game

如果答對的人

我就送個小禮囉

ps:如果聰明的人太多
    小弟我就取前三名
     不然我會破產

提示:曾獲多項葛萊美大獎的藍調女歌手
         
活動時間:即日至08月24日 24:00

統一格式:女歌手/那首歌

arrow
arrow
    全站熱搜

    scottcai 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()